Contact

FAQ en login

De antwoorden op de meest gesteld vragen over onze aanbiedingen vind je bij onze FAQ. In je persoonlijke omgeving in onze My SnowTrex geven we meer informatie over je geboekte wintersportvakantie(s).

Contact voor aanbiedingen, aanvragen en opmerkingen

Wil je een vrijblijvende offerte maken? Dat kan via Zoeken & Boeken op onze website.

Heb je een vraag over een aanbieding of onze product- en boekingsvoorwaarden? Stuur dan een e-mail naar info-nl@snowtrex.com.

Contact voor boekingsaanvullingen

Heb je al geboekt en heb je een vraag of wil je nog iets aan de boeking wijzigen?

Stuur dan een e-mail met je boekingsnummer naar boekingsaanvulling-nl@snowtrex.com of gebruik het contactformulier in je persoonlijke My SnowTrex account.

Contact voor annuleringsaanvragen

Kun je niet meer op vakantie? De actuele annuleringskosten en de mogelijkheid om de gehele vakantie zelf direct te annuleren vind je in je persoonlijke My SnowTrex account.

Voor meer informatie m.b.t. de annulering van een deel van de boeking of personen, een omboeking of voor andere vragen omtrent de annulering, kun je contact met ons opnemen onder vermelding van het boekings- of factuurnummer via annulering-nl@snowtrex.com.

Contact & openingstijden

TravelTrex GmbH
Bonner Str. 484-486
50968 Köln (GERMANY)

Contact

Contact
020-713 9191
+32 (0)3 400 32 40
+49 221 33 60 62945
info-nl@snowtrex.com
* Houd er rekening mee dat dit een Duits vast nummer is. Als je vanuit Nederland of een ander land belt, kunnen er hogere kosten ontstaan, afhankelijk van de aanbieder van de vaste of mobiele telefoon.

Openingstijden

ma-do:
vr: 09:00-15:30
za-zo: gesloten